Celebration~

ni smbungan n3 ikan bakar.. =D

lepas je blik dr Melaka.. kitorg anak beranak smbung celebrate besday mak aku kat umah plak.. ape lg klu bkn sesi potong kek .. org kata x lengkap klu xde kek kan.. =D kek tu pn import dr Melaka.. rancang mmg nk potong kek kat kedai mkn tu je.. tp rmai sgt org.. so nk minta pinggan smua cm leceh.. so kitorg spakat wat kat umah.. selesa pn selesa..



kek sempena besday mama & yaya.. tarikh dekat²..


hehehe.. muka qimy yg x puas ati..


qimy merajuk xpat tiup lilin.. bukan bsday awk la qimy.. =P

mak long idupkan blik lilin tuk qimy... aduiyai qimy ni..


x pasal kena nyanyi tuk qimy plak.. besday awk bln 6 sok..



tau x npe aku snap pic ni..?? ekceli time ni kitorg tgh gelak sakan.. bkn ape.. BIL aku minta card reader kat mak aku.. mak aku pn dgn confident nye bgn n amik kad real rewards ni bg kat BIL aku.. kitorg pe lg tergelak sakan la.. mmg dh xleh nk cover dh.. dhla time tu perut dh sendat giler..aduh.. ngan mak² aku skali gelak sama.. ^_^


last, pic mama & hadiahnye.. =D


No comments:

Post a Comment