setelah sekian lama..

ya Allah.. lame btul aku x update blog nie.. tahap kemalasan btul2 tinggi kali nie.. hilang segala semangat aku nk berblog.. =(

alhamdulillah.. syukur pd-mu Ya Allah.. thn 2011 ni thn yg sgt bermakna bg aku & fmily.. rezeki yg x disangka2.. setelah 4thn menanti.. akhirnya aku disahkan hamil.. sungguh x ku sangka..!! skg kandunganku mencecah 17w4d.. aku dijangka bersalin pada mid-DEC.. dekat2 dgn besday en. suami.. =D

peringkat awal kehamilan kali ni.. spt anak yg 1st, aku mengalami alahan yg agak teruk juga tuk 2nd ni.. x kira masa, muntah sentiasa mnjadi penemanku yg setia.. segala keje umah, basuh baju, masak smua aku serahkan pd en. suami.. nasib baik la en. suami seorang yg jenis memahami & ringan tulang.. sgt2 mmbantu ketika aku mmerlukannye.. terima kasih abg atas segala² nye..!! =D

mudah²an smuanye berjalan dgn lancar & selamat.. doakan kesihatan kami ya..



No comments:

Post a Comment