oh durian~

akhirnya aku dpt gak mkn durian mlm td.. sgt seronok..!! dh lme kot aku teringin nk mkn durian.. tp x terbeli2.. kejap lori durian tu ada kejap xde.. kang kejap durian nye abis la.. bak kata cm xde rezeki.. tp mlm td aku tgk ada plak lori tu parking baik kat tepi.. aku pn ape lg, laju2 suh en. suami p beli.. aku beli 2 biji je.. 1 besar n 1 kecik.. tuk 2 org mkn je pn.. kang bnyk2 pening plak bau durian 1 umah..


1 kilo RM12.. mahal kan?? aku beli 2 biji (2 1/2 kilo) so dlm RM31.. ni durian ape tah nama eh.. 101 ke ape.. dia atas ckit dr durian D24.. kata pakcik tu la.. tah lupe aku.. so dlm ati aku pk mahal mgkin terbaik kot..skali hampeh..
yg baik hnya la durian bersaiz kecik tu je.. yg besar sgt mngeciwakan.. tawar ok..
ah.. nyesal plak dgr ckp pakcik tu td.. tau beli durian kmpung je.. ptutla aku tgk x rmai yg beli td.. durian nye pn bnyk g..


isinya pn ckit je.. nmpk je cntik tu.. tp rasa tawar..



yg x sedap en. suami mkn.. yg sedap isteri tercinta mkn.. hehehe..
qimy ?? dia x mkn.. aku suap pn xmo.. kitorg dh terbalik kot.. dlu aku x suka lngsg durian, sejak mngandungkan qimy aku dh giler durian..siap curi2 mkn dlm peti ais.. x dpt menangis.. last2 qimy plak x suke.. =D





nota kaki : mau repeat lg mkn durian.. x pueh ati.. =P

No comments:

Post a Comment