Airis - 1 bulan + 2 bulan

hehehe..mngenangkn aku dh lme x apdet..so aku combine kn jela entri ni mnjadi satu..
jom tatap gmbr anak dara sorg ni.. =)



gambar ni airis msih dlm pantang..x silap aku bru seminggu rasanye.. time ni airis cerah aku tgk..putih je tp sejak kena jaundis lelama aku tgk gelap lak c airis ni.. ikut papa eh kot..? hehehe.. masa aku dlm pantang ni airis adalah noty ok.. beza benar ngn abg eh dlu.. abg qimy dlm pantang diam je.. tp airis agak berbeza ckit.. asik la merengek je.. nak tdo merengek, nak mandi merengek, pkai baju merengek & segala nye la.. bak kata serba serbi merengek.. tp bile dh abis pantang brula airis ok..mood eh sudah marii..hihi


gambar ni plak airis dh sebulan.. time ni dia br berjinak2 ngn puting.. sbnrnye aku xnk bg puting tp airis ni jenis nk melekat je.. so aku agak x larat di situ.. makanya aku memerlukn bantuan puting palsu ni tuk melekakan dia.. =D.. nasib baik la dia leh terima, tu pn setelah abg qimy suapkn dia.. kitorg bg x jln..pndai tu memilih..


ni gmbr baru lepas check up sebulan.. berat airis time ni dah 3.5kg..


yang ni plak airis dh 2 bulan.. bdk baru lps mandi.. time ni still mandi air panas lg.. aku belum berani nak mandi air sejuk.. x smpai ati.. mana x nye sdgkn air panas pn dia melalak ni kan plak air sejuk.. klu nangis tu mcm kena pukul lagak eh.. x sempat2..


berat airis wktu 2 bln ni dah 4.7kg.. setakat ni alhamdulillah berat airis naik secara teratur.. =D happy ibu sayang..!!


oh ye.. sepanjang aku bekerja ni, aku antar airis kat nursery abg qimy.. dlu aku terpk nk antar kat umah org.. tp takut xde sape plak nk report.. bile aku antar kt nursery abg qimy sekurang2nya abg qimy blh antar report kat ibu dia.. =)



2 comments:

  1. hoyyyeeeee...

    camnilah.. update lagi bebanyak pasal baby airis k..

    caiyok²..
    =)

    ReplyDelete