demam ~

skg nie musim demamkn..?aku tgk sana sini org demam..klu kat opis aku ni dr org depan smpai la ke belakang smua nye berjangkit2, lepas sorg²...trmasuk la aku..huhu.. T_T

aku demam dh 2 ari dh..berjangkit ngn qimy.. qimy sore dh rock dh..tp sejak dia operate aritu aku x risau sgt la klu dia demam sbb x teruk sgt..just selsema ngn batuk je..klu x dlu time ada tonsil.. perghh ckup tragis klu dia demam..segala mcm bunyi kuarbila bernafas...klu g hospital cnfirm² kena tahan..

smlm blik dr keje dlm demam² sempat lg teman en. suami ngn qimy potong rambut...dorg berdua ni pantang panjang ckit rambut..cnfirm² g menabung kat kedai gunting india tu..en. suami mmg suka potong rambut kat kedai india tu banding ngn salun² lain..xtau kenapa..mgkin sejak kecil dh gunting kat kedai dorg kot..2yg dh terbiasa..so secara x lngsng qimy pn terpaksa la layan kedai india gak..hihihi..

qimy ckup suka klu p potong rmbut yelah cermin tmpat dorg kan depan blkg..so bleh nmpk byg kita bnyk2 n banyak.. =D





baik je bile kena potong rmbut...



taraaaa....stylo x sy..?? =D

rambut pacak x tggal eh..hihihi





No comments:

Post a Comment