cuti Maulidur Rasul

sblm terlambat (mmg dh lmbat pn :p)..salam maulidur rasul tuk smua umat islam..xpe yg pnting niat..igt smlm nk apdet..skali trlupa..mne x nye, duk sbuk siapkn blog 1 lg..oh yg tu next entry ye..!

smlm korg cuti² g mane eh..? aku rasa smua org duk umah kot..sbb cuti sehari sajork.. same la ngn aku..duk umah je..tp aku pepg dh bgun kul 3.30am tau..2pn bgn sbb kejutkn en.suami..pg tu dia ada perbarisan kat Putrajaya..so 5.30am bas dh tggu kat opis..nk harapkan en.suami bgn sndri mmg x la..dh tntu² dia tdo lewat mlm tu..

dh settle kejutkn en.suami smua..aku pn smbung tdo blik..smpat lg ni sblm subuh msuk.. =) kul 6.30am gitu aku bgun settle smua trus terpacak dpn TV..konon² nk tgk mane tau en.suami muncul kat TV ke..hihi semangat..berangan lbey..qimy pn sama bgun awal gak..pelik aku tgk qimy nie..time patut bgun awal dia xnk bgun awal..time patut bgn lambat x nk plak bgn lmbat..geram je tau..

skli tggu pnye tggu..non ado gmbar..yg ada pn 2-3org bdk opis aku..2pn dh minit terakhir.. jd la kan..=) hihihi..rmai plak agensi lain aku tgk yg pkai bju biru laut.. so tu je la aktiviti aku smlm..duk umah berehat sesado..nk ajak en.suami jenjalan..mmg x la..bg can dia rehat plak.. :P aku dr pg smpai ke mlm duk layan drama..best² smua..korg tgk x..?? okla..stop cni dlu eh..sblm tu lyn pic kat bwh ni..

ni smua kejadian pg td..arini qimy smgt gile bgn pg sbb nk pkai bju melayu.. =P
pastu sbuk pksa² aku suh amik gmbar..giler glamer ke ape..kengkonon hensem la anak ibu nie..?? hihihi..xpe, nsib hensem.. =D

isnin aritu cikgu dia pesan suh pkai bju melayu arini..ada smbutan maulidur rasul kat tadika..

like usual..peace 3 jari..!

dlm lif pn jadi..

sempat lg aku nk mnyelit..huhu

2 comments:

  1. ensemnye qimiy pakai baju melayu.. siap samping lagik.. kelllassss.. =)

    ReplyDelete
  2. 2r..bujg ni dh pndai nk brgaya skg..
    smua nk perfect..layan jela.. =D

    ReplyDelete