malas sedunia~ (tjuk x hingat..!!)

sblm tu.., tahniah la kat ana raffali coz menang ajl mlm td..ekceli aku x tgk sgt pn..tv bukak tp mata kat lappy..=p...

arini..aku adalah sgt mngantuk..!! asal ari isnin je msti malas nk wat keje ek?? nk start tu kemain pnye la susah.. hai la hari, hai la masa, cpt² la ko jumaat..hehehe...(buang tebiat ke ape..?) =p..

mgkin sbb smlm aku wat operasi mengemas umah kot..tu yg penat + malas tu..bygkn dari pkul 9am smpaila ke 4pm aku dok mgemas x henti²..dr 1 blik ke 1 blik yg lain..mjurla en. suami xde kt umah..so dptla aku lari dr tggungjwb memasak kejap..hehehe..eh eh..!! bkn aku malas eh..tp dpt green lite tau..sblm aku wat operasi mngemas tu, aku dh msg en. suami dlu..

aku: abg, arini abg nk ayg msk pe??
en.suami: emm.. xyh msk la ayg, abg blik lmbt kot..nnti kita mkn luar je la..
aku: seyes ni..?? x myesal..?? xde talian hayat tau...(dlm ati dh brbunga²..)
en. suami: iye..ayg rehat jela..ptg kang je kita kuar..(ha korang tgk..!! bkn malas ok..sgt seronok..sgguh memahami ini suami..) =p

aku pn ape lg..pas bg qimy breakfast, mandi smua..dia pn dh lyn baik pnye ultraman..aku pn mule la operasi mgemas..tu agak eh penat smlm brjangkit arini kot..??ermm..mcm²..ckp jela ko mls sbnrnye..kuikuikui..



nota kaki: aku rasa ajl smlm agak kureng ckit la kn??ke aku yg x concntrate tgk?

2 comments:

  1. memang tak best pun.. dah tak best macam dulu.. huhu..

    ohhhh... suke ko takyah masak eh?
    huhu..

    ReplyDelete
  2. ala sesekali gntung periuk..
    mau nye x suke..hehe

    p/s: ko jgn ikut tau..ko bru kawin..! =P

    ReplyDelete