I'm Back..!!

sorry kawan².. lama rasanye aku x memunculkan dri.. rse nk dekat sebulan kot.. lately ni aku bz sgt² bertambah lg dgn kesihatan diri yg kurang memuaskan.. 1st skali qimy kena selsema + batuk.. pastu dia duk cium² ngan airis.. dh adik dia plak berjangkit selsema.. puas la aku tegah.. sorok² dia cium adik dia.. mjur la adik dia x demam.. lepas budak 2 org tu ok.. aku plak tiba² selsema + batuk... dh airis berjangkit blik selsema.. bdk fully BF mmg gitu kan.. cpt je berjangkit.. 
 
tp alhamdulillah smuanya sihat skg.. cuma aku la kena ulser plak kat tepi lidah ni.. punya la sakit.. nak makan pn susah.. ni smua gara² aku kurang minum air masak time g bercuti ke cherating last week.. (yg tu aku apdet ptg² ckit k..) hmm.. dugaan.. xpe la mgkin Tuhan nak mnguji hambanya..

No comments:

Post a Comment