Airis 4 bulan

wlupn dh lmbt.. lg beberapa ari je airis nk msuk 5 bln.. xpe aku tetap nk apdet gak psl perkembangan anak dara i yg sorg ni..

sblm tu nah pic c kecik ni tgh tido atas sejadah.. time ni aku nak solat.. tp sibuk nk tdo jugak dekat aku.. lgsg xmo berenggang.. nak bau ibu dia la tu bru lena kot.. huhu.. 



 

  • berat airis skg ni 6.4kg.. naik sekilo..
  • skg ni bile aku letak kat toto.. sekejapan je aku tgk dia dh brpusing.. oh rupanya anak ibu br nak belajar meniarap ye.. good girl..!
  • airis dh pndai balance kan kepala.. ckit ari lg x perlu support dh.. =) pastu skg dh xmo baring dh.. sibuk suh kita diri kn dia.. bile dpt diri tu kemain lg depang² kan tangan suka..
  • pastu skg airis kemain mengedik ngn kakak² yg jaga kat nursery tu.. klu aku amik time blik tu, kemain mengekek-ekek dia brgurau.. amboi² lebih sudu dr kuah nmpak..hahaha.. mood jeles..!! (-_-)
  • klu aku tggl kan dia sorg² dh pandai dh menangis.. beriya² menjerit tp x kuar air mata pn.. saje je.. dia tau ibu dia x smpai ati.. =P
  • yg kelakarnye bile kami sekeluarga makan.. mulut dia kemain chup chup mcm dia yg makan.. air liur xyh cakap la meleleh-leleh.. dia duk tenung je mulut org tgh mengunyah.. huhu..
  • lg 1, aku perasan airis ada habit bile dia tdo.. klu tido bju cnfirm dia akn angkat naik ke atas.. klu aku turun kn x smpai 1 minit dh naik blik dh.. x caya tgk pic kt bwh ni..



 awww seksi u taik lalat kat situ.. kantoi la.. (^_^)


 



betul x aku ckp..??  hihihi..
abaikan kepala airis yg x berbantal tu ye.. bkn xnk letak tp skg ni klu tido airis dh berpusing 360 darjah.. penyudahnya bantal tutup muka..

last but not least... 
airis masih tegar fully BF.. n aku berharap akan terus dipermudahkan lg.. amin..



1 comment:

  1. airis saje nak kasi tunjuk taik lalat seksi die tu.. hehe..

    ReplyDelete