Johor Premium Outlet

weekend lepas aku g kenduri kawin sepupu kat johor.. gerak pg² tu.. ni kira 1st time aku bw airis kenduri.. yg ramai org.. alhamdulillah.. dia x meragam.. malah brgelak tawa lg ada.. merengek time nak tdo n susu je la.. nsibla ada car seat dia sbgai pnyelamat.. tdo dgn tenang nye.. cuaca pn mendung je xde la panas..

lepas je kenduri tu kami pn mneruskn misi ke Johor Premium Outlet tp sinonim org pggil JPO.. dh alang² smpai JB kn y not kita singgah..? lgpn time tu br kul 3pm.. dr tol sedenak tu nk ke tol inderaputra x silap aku.. mkn masa 20 minit cmtu la.. smpt la aku salin baju dlm kete.. =)

kuar je tol belah kiri tu dh nmpk JPO.. kt situ xde bangunan lain selain JPO.. dr luar nmpk besar tp bile dh msuk dlm xde la besar sgt.. kira kaki x penat lg la nk brjln.. akk aku kata dia wat JPO ni style bandung.. shoplot dia 1-1.. mcm outdoor gitew... kira santai la.. klu xmo msuk leh lepak² kt kusi yg ada dpn kedai² tu..lebih dikhas kn tuk kaum² lelaki jaga anak bile para² isteri g mnjamu mata.. hehehe..

mcm² jenama terkenal ada kt situ.. harga plak ada yg boleh kita beli & ada yg kita mampu tgkkkkkk je.. hihihi.. tp kat sana klu nk msuk butik coach, guess ke.. xde la malu sgt.. dorg pn x ikut mne kita g.. sbb rmai kot kt situ..klu kat pavilion, klcc malu gak la nk msuk.. sbb x ramai org kan.. almklumla harga hmm sndri phm ler.. =)



en. suami + airis


abg qimy tah mne pegi.. dia klu dh jmpe sepupu sepapat dia.. x igt dh ibu ngn papa dia ni..



dh smpai situ x beli mmg x sah.. smpt la aku merembat 2-3 psg.. aku ada beli kasut vincci.. harga sepasang RM17.50 je.. mgkin stok lama dia bg discount.. tp cntik² oh.. mjur la size kaki aku xbyk.. klu x, hmmm dh brpsg² aku bw kuar.. akk aku syok le size dia bykkkk... klu pk bile lg nk dpt harga vincci serendah tu kn..?? mmg x la.. =P

tp yg x best nye brg baby x byk.. yg ada GAP ngn Poney je.. x byk choice.. kitorg kuar dr situ pn dh kul 9 lebih, punye la lama mnjamu mata..



2 comments: