Airis oh Airis



ini budak tecit skg sdh pandai oh.. dia dh ada hobi baru.. skg ni dia duk suka mengigit..!!! aduhaii airis.. parah la ibu airis.. ari² asik kena gigit.. lama² boleh trcabut..hihihi..

skg ni asal airis BF je.. cnfirm ending dgn tragis.. hehehe.. bkn ckit² tau.. smbil gigit tu dia buleh bw mulut ke kiri ke kanan.. ikut suka dia je.. xmo lepas plak tu.. aku pn apelg picit idung dia.. igt dia lpskn tp xmo gak lepas kdg smpai nk lemas dh.. aku juga mngalah.. kdg aku cungkil mulut pn x jalan.. kuat btl penangan gigit eh..

aku rasa dia nk tmbuh gigi la.. sbb bkn aku je yg dia gigit.. kdg² baju tangan pn dia angkut msuk mulut.. mgkin gusi gatal sgt la tuu.. aku ada gak rasa gusi dia.. ada cm keras² ckit la..

hmm jgn la cpt sgt tumbuh gigi airis.. sok² jd cm abg qimy.. cpt je roboh pagar tu.. qimy dlu tumbuh gigi umur dia 4 bln.. belum setahun dh nak penuh gigi dia..tp x smpai 2-3thn dh roboh depan nye..


gelagat budak tecik ni..



mula² pegang tangan... pastu.......



ngap masuk mulut..!! bkn tgn je tu.. ngn baju² skali masuk.. aptb.. tsk..tsk..
eiii malu la nmpak perut.. =P







p/s : psttt.. aku ada dgr, btul ke org kte klu kita tanam uri cetek, gigi cpt tumbuh..??

No comments:

Post a Comment