Salam Ramadhan ~

hai..

Salam Ramadhan tuk semua.. Alhamdulillah.. thn nie aku berkesempatan lg untuk menyambut bulan pose.. hopefully aku dpt puasa penuh tuk thn nie.. kali ni merupakan kali ke-2 aku berpose ketika mengandung.. dulu time aku preggy qimy.. aku dpt puasa penuh.. wktu tu kandungan aku bru beberapa mnggu.. so alahan berlaku selepas raya.. mcm tau² je.. bak kata org.. bln pose ni bln ajaib.. insyaAllah smua akn berjalan dgn mudah utk mereka yg mngandung.. =D

dan utk thn ni agak berlainan ckit sbb aku berpose ketika perut sdh semakin mmbesar.. agak baru juga bg aku.. dlu time pose aku selalu je skip time sahur.. skg nie, tidak lg.. al-maklum la memikirkan baby dlm perut nie.. =D so bile time sahur tu.. mcm² aku bantai mkn.. kekdg cm x ckup² masa.. selagi blum imsak selagi tu la aku duk teguk² air.. risau haus nnti.. =p sbb aku jenis yg kuat minum air masak.. tp alhamdulillah la.. setakat ni aku mampu bertahan lg.. harap² smuanye berjalan dgn lancar.. amin..

No comments:

Post a Comment