dup dap dup dap

salam semua..

arini aku tetiba je terasa nk wat n3.. nasib la igt pssword lg.. giler lak aii.. mcm dh lama kot aku x amik tau psl blog nie.. kejap ada semangat kejap ilang semangat.. =P

mggu ni aku dh msuk 38w dh.. kejap je masa berlalu.. skg nie aku dlm proses berdebar².. takut bile pk² dh nk smpai masa.. yelah dh 4thn x beranak.. rasa cm nk kuar anak 1st plak.. skg ni asal mlm je x leh tido.. puas berguling².. nk dpt port yg sesuai tp tersgtla susah.. kekdg smpai krem² perut ni jadinye..

klu ikutkan anak 1st dlu.. sepatutnye aku dh bersalin dh time nie.. tp anak no 2 ni lain ckit kot caranye.. mgkn sonok duk dlm perut ibu dia.. =D ape2pn.. aku doa agar segalanya dipermudahkan untuk aku n baby yg bakal lahir ni.. amin..
korg pn doa² la tuk aku ye.. hehe.. =D

No comments:

Post a Comment